33 قاری در دومین دور مسابقات به رقابت می پردازند

خبرگزاری شبستان: همزمان با دومین روز برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نماینده کشورمان در رشته قرائت جعفر فردی به قرائت می پردازد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دومین روز سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با اجرای برنامه نمایندگانی از کشورهای آفریقایی و اروپایی برگزار می شود که جعفر فردی نماینده جمهوری اسلامی ایران به تلاوت می پردازد.
بنابراین گزارش، مظهر اوراتی از کشور پاکستان، عباس منظراز کشور ایتالیا، علی الزیادی از کشور دانمارک، محمد انوار از کشور مالزیف سید شفق اسدی، از کشور اتریش، کوجه عمر علی از کشور عراق، عمر کابا از کشور کامبیا، مهی الدین لولایف از قرقیزستان، عمر عمانویچ از کشور کرواسی، فرید اروزکانی از کشور نروژ، محمد قونی عیسی از کشور نیجریه، عبدالحکیم آمد از کشور آفریقای مرکزی، عبد الله عبد الرحیم از کشور کنیاف عبد الباسط کیرندا از کشور اوگاندا، ثمر الدین صمداف از کشور تاجیکستان و جعفر تونچل از کشور رومانی به ترتیب در رشته قرائت در صحن اصلی مسابقات به اجرای تلاوت می پردازند.


گفتنی است در ادامه این رقابت ها در روز دوم هیرناندوی دی خیسوس دیاز ارابغو از کشور کلمبیا، قاری شرکت کننده از کشور گرجستان، یوسف بن سعید بن عمیر الحسبی از کشور عمان، احمد الیاس مهرزاد از کشور آلمان، اسماعیل قایه از کشور ترکیه، محمد عسگر از کشور فیلیپین، محمد رافق صالح از کشور آفریقای جنوبی، محمد منیب حسین از کشور هندوستان، جعفر فردی از کشور ایران، ذرکشی آرمین جافری از کشور اندونزی، خضر کرکافی از کشور آلبانی، حسن بن عبد الواحد بن علی الدحیب از کشور عربستان، ابراهیم الهاشمی از کشور بلژیک، باه مامادو عالم از کشور گینه کوناکری، مواچاندی از کشور کشور زیمباوه، علی الاکبر حسن محمد سلمان از کشور بحرین، عبد الله حسن احمد از کشور کویت امروز به ترتیب در رشته قرائت تلاوت می کنند.


شایان ذکر است که ادامه اجرای برنامه های شرکت کنندگان قاریان ، مبتهلین و گروه های تواشیح به اجرای برنامه می پردازند که از این میان می توان به تلاوت حامد ولی زاده از ایران، گروه تواشیح و همخوانی از استان تبریز، ابتهال جمشید بذر بخش از استان گیلان، تلاوت محمد احمد بسیونی از کشور مصر اشاره کرد. همچنین پایان بخش برنامه های امروز با تلاوت دکتر احمد احمد نعینع قاری برجسته مصری همراه است.
پایان پیام/
 

کد خبر 371553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha