برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی است

خبرگزاری شبستان:استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب را وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی دانست و افزود:در این میان استانداری و سپاه وظیفه هماهنگ کننده و پشتیبان را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (10 خرداد) در جلسه نهایی هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با تأکید بر برگزاری این مراسم با کیفیت بالا از سوی مسئولان، گفت: بسترسازی و هماهنگی های لازم در راستای خدمت ‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) لازم است.

وی با بیان این که از اسفند سال 92 تاکنون هماهنگی های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با برگزاری نشست های متعدد صورت گرفته است، اظهار داشت: همه دستگاه ها در حوزه ‌های حمل و نقل، اسکان و پذیرایی با سپاه استان همکاری کنند.

خادمی به برگزاری سالانه این مراسم و تجارب کسب شده در این راستا، طی سالیان گذشته اشاره کرد و افزود: کتابچه راهنمای برگزاری این مراسم تهیه شود به نحوی که سال های آینده بدون برگزاری جلسات هماهنگی اعزام صورت گیرد.

این مسئول با بیان این که برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی است، افزود:در این میان استانداری و سپاه وظیفه هماهنگ کننده و پشتیبان را به عهده دارند و در مسیر برگزاری همه دستگاه ها مکلف به همکاری هستند.

وی گفت: با هم‌ افزایی و تعامل اعضای ستاد ارتحال حضرت امام در استان، برنامه‌ های این روز باشکوه و کیفیت برگزار می‌ شود.
خادمی گفت: سه هزار و 500 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، اعزام می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که زنده نگه‌ داشتن یاد امام(ره) از اهمیت بالایی برخوردار و در تثبیت نظام موثر است، گفت: هر چه داریم از عظمت امام (ره) و هدف ما شناساندن شخصیت امام(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است.
پایان پیام/
 

کد خبر 372193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha