قرآن عامل وحدت مسلمین است

خبرگزاری شبستان: نماینده کشور سودان در رشته حفظ کل سی و یکمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تأکید بر اینکه زندگی قرآنی بسیار دلنشین و شیرین است، گفت: قرآن زندگی من را تغییر داد و این از معجزات قرآن کریم است.

احمد لازم لازم حمد، نماینده کشور سودان در رشته حفظ کل سی و یکمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با تأکید بر اینکه زندگی قرآنی بسیار دلنشین و شیرین است، گفت: قرآن زندگی من را تغییر داد و این از معجزات قرآن کریم است، اگر کسی قرآن بخواند و به آن عمل کند همه زندگی‌اش شیرین و زیبا می‌شود.

نماینده کشور سودان افزود: مسلمانان با حفظ قرآن و عمل به دستورات این کتاب مقدس و جاری و ساری ساختن دستورات قرآن در زندگی شخصی قاعدتا به اتحاد می‌رسند و متعهد می‌شوند و به شریعت رسول اعظم (ص) دست می‌یابند.

احمد آدم لازم تصریح کرد: از 13 سالگی اقدام به حفظ قرآن کرده است و در طول 10 سال حفظ قرآن را در مراکز آموزشی قرآنی در سودان به اتمام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران به عنوان نماینده سودان آمادگی لازم را کسب کرده است و در مورد نحوه برگزاری و داوری این مسابقات در ایران تحقیق کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم موفق شود و حایز رتبه شود.

وی در مسابقات بین‌المللی عربستان رتبه چهارم را کسب کرده است. همچنین در مسابقات کشورهای کویت، لیبی و سومالی نیز شرکت کرده است.

شایان ذکر است، 97 درصد مردم سودان جنوبی اهل اسلام هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سلام می‌کنم به مناطق فارسی‌زبان که عربی نمی‌دانند و دوست دارم جامعه اسلامی به جایی برسد که هدف رسول گرامی اسلام بوده است.

 پایان پیام/

 

کد خبر 372552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha