سبک زندگی اسلامی باید آمیخته ای از فرهنگ مهدویت باشد

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان لنده گفت: سبک زندگی اسلامی باید آمیخته ای از فرهنگ مهدویت باشد که در همه خانواده های ایرانی نهادینه و به عنوان یک فرهنگ ماندگار تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادی، فرماندار شهرستان لنده امروز (18 خرداد) در نشست "مهدویت و سبک زندگی" که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید همه خانواده های ایرانی به آن توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: اعتقاد داشتن به مهدویت و تربیت نسل جوان و منتظر مهدویت باید با فرهنگ سازی در جامعه ایرانی اسلامی ما نهادینه شود.

مرادی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) همواره به دنبال ایجاد شبهه درباره مهدویت بوده و هستند که الحمداله با هوشمندی روحانیون و مبلغان دینی و ملت مذهبی و شیعی ایران اسلامی تاکنون ناکام مانده اند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان لنده تاکید کرد: سبک زندگی اسلامی باید آمیخته ای ترویج فرهنگ مهدویت باشد که در همه خانواده های ایرانی نهادینه و به عنوان یک فرهنگ ماندگار تبدیل شود.

مرادی ادامه داد: برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باید به بهترین سبک ممکن و هر چه باشکوه تر در سطح شهرستان برگزار شود.

وی گفت: چراغانی شهر، معابر و مغازه ها در شهر نوید آغاز و تولد یگانه منجی عالم بشریت را خواهد داد و در این ایام باید جشن ها و مراسمات با محوریت اصل مهدویت برگزار شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در پایان گفت: تمام ادارات باید زمینه حضور خود جوش مردم جهت برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) را در یک مکان مناسب فراهم کنند و خطبای توانمند جهت تبین و تشریح فرهنگ مهدویت نهایت استفاده را ببرند.
پایان پیام/

 

کد خبر 374248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha