تولید بروشورهای ده گانه مهدوی درآستانه نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه مهدویت 10 بروشور مهدوی متناسب با عناوین این دهه ازسوی معاونت طرح و برنامه بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) تولید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان؛ به مناسبت دهه مهدویت، 10 بروشور مهدوی متناسب با عناوین این دهه درراستای تعمیق و ترویج فرهنگ و باور انتظار از سوی معاونت طرح و برنامه بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) تولید شد.
بنابراین گزارش بانوان منتظر در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، زمینه ساز رسانه در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، جوانان منتظر در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، جوانان منتظر در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، انتظار منجی در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، اخلاق و معنویت در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی ازجمله عناوین بروشورها است.
ولایت فقیه در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، بیداری اسلامی در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، انقلاب اسلامی در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی، همبستگی اسلامی در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی و سبک زندگی اسلامی در دیدگاه، بینش و فرهنگ مهدوی عناوین بروشورهای مهدویت هستند.
شایان ذکر است، این بروشورهای ده گانه مهدوی در سایت مهدی فوتو به نشانی اینترنتی mahdiphoto.com برای علاقه مندان قابل دریافت است.
 

پایان پیام/

کد خبر 374528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha