احیا و جشن شب نیمه شعبان در مصلی جمعه بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) گفت: مراسم احیا و جشن شب نیمه شعبان با حضور مردم ولایت مدار استان بوشهر در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

احمد دهباشی، مدیر کانون شیفتگان حضرت قائم (عج)، صبح امروز (19 خرداد)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: مراسم احیا و جشن شب نیمه شعبان با حضور مردم ولایتمدار استان بوشهر برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت الاسلام عباسیان آغاز می شود و خواندن دعای فرج امام زمان، خواندن سوره یاسین به نیت تعجیل در فرج از جمله برنامه های این شب است.

 

وی تصریح کرد: این مراسم به همت کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) و بنیاد حضرت مهدی موعود استان برپا و  راس ساعت 23 روز پنج شنبه آغاز می شود.

 

دهباشی با تاکید بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت راهکار مقابله با جنگ نرم است، افزود: آشناسازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان با آرمان ها، ارزش ها و باور های بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

 

وی خاطر نشان کرد: مهدویت از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران است و باید این فرهنگ در تمام نقاط جهان گسترش و رونق یابد.

 

پایان پیام/

کد خبر 374544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha