بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در جشن‌های نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مردمی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر امروز (19 خرداد) در جلسه مشترک شورای شهر و شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: باید از ظرفیت مردمی در خدمات رسانی استفاده کنیم که می‌توانیم با برنامه‌ریزی به این نتیجه رسید.


وی گفت: یک مقدار آذین بندی و جشن‌گرفتن در سطح شهر کم شده و نباید همه مسائل متمرکز در مسجد مقدس جمکران باشد، بلکه باید در سطح شهر هم این اقدامات باشد و نباید کمرنگ شود.


رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امیدواریم که شورای اسلامی شهر و شهرداری در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و هر زمان که مشکلی بود ما آماده خدمات‌رسانی هستیم.


حجت‌الاسلام آتش‌زر عنوان داشت: مسجد مقدس جمکران از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت در ارتقا زائرپذیری قم استفاده کنیم.


وی گفت: همه استان در راستای خدمات رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران بسیج شده است و در این عرصه شورای شهر و شهرداری نیز همت خواهند کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: شهرداری از ماه‌ها قبل جلسات خود و کمیته‌ها را مشخص کرده و با طرح و برنامه در خدمات رسانی به زئران تلاش خواهند کرد.
پایان پیام/

کد خبر 374606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha