فعالیت ایستگاه‌های صلواتی فقط با مجوز/محدودیت ترافیکی در نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار قم تصریح کرد: همه ایستگاه‌های صلواتی باید دارای مجوز بوده تا نظارت بر آنها انجام و بدون مشکل بتوانند خدمات رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمدجواد دلاوری دوشنبه شب (19 خرداد) در جلسه ستاد تسهیلات امور زائران که ویژه نیمه شعبان برگزار شد گفت: برای این ایام وسیله‌های نقلیه عمومی فعال بوده و می‌کوشند تا به زائران خدمات رسانی کنند.


وی بیان داشت: همشهریان نیز تلاش کنند تا با استفاده از این وسائل عمومی هم در نظم دهی به ترافیک تلاش کنند و هم بکوشند تا شاهد رفع مشکلات ترافیکی در سطح استان باشیم.


معاون امور عمرانی استاندار قم عنوان داشت: همچنین در این ایام ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی در محل‌های پرتردد را خواهیم داشت تا از ترافیک جلوگیری کنیم.


دلاوری گفت: در محلات و مناطقی از جمله ولیعصر(عج)، بلوار خلیج فارس، بلوار انتظار، خیابان شهید کبیری و تقاطع شهر قائم ممنوعیت برپایی ایستگاه صلواتی خواهیم داشت تا از ترافیک‌ها جلوگیری شود.


وی عنوان داشت: برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌توان از محورهای رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبراعظم(ص) استفاده کرد تا زائران به راحتی از آنها استفاده و ترافیک هم ایجاد نشود.


معاون امور عمرانی استاندار قم تصریح کرد: همه ایستگاه‌های صلواتی باید دارای مجوز بوده تا نظارت بر آنها انجام و بدون مشکل بتوانند خدمات رسانی کنند.


ولاوری گفت: همچنین در این ایام ما ممنوعیت تردد محورهای مواصلاتی برای برای خودروهای سنگین را داریم که مسیرهای جایگزین مشخص شده البته این محدودیت شامل خودروهای حمل وسخت و موادغذایی نمی‌شود.
پایان پیام/

کد خبر 374869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha