آمادگی پذیرایی از زائران نیمه شعبان در مدارس

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: آمادگی اسکان زائران در مدارس را داریم و به همین منظور اگر آماری در این زمینه ارائه شود چندین مدرسه را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حمیدرضا شیخ‏‌‏الاسلام دوشنبه شب (19 خرداد) در جلسه ستاد تسهیلات امور زائران که ویژه نیمه شعبان برگزار شد گفت: آموزش و پرورش در ایام نیمه شعبان با همه توان در خدمت زائران و مسافران خواهد بود تا بتواند از آنها استقبال کند.


وی گفت: تمامی مدارس و به ویژه مدارسی که در مسیر تردد زائران جمکران است درب‌های آنها باز بوده تا زائران بتوانند از سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی آنها استفاده کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان داشت: در فضاسازی شهری نیز اقداماتی صورت گرفته به گونه‌ای که در جلوی درب ورودی همه مدارس چراغانی و فضاسازی‌ها انجام شده است.


شیخ‌الاسلام عنوان داشت: ما حتی آمادگی اسکان زائران در مدارس را نیز داریم و به همین منظور اگر آماری در این زمینه ارائه شود چندین مدرسه را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.


وی گفت: البته چند مدرسه نیز به صورت موقت آماده سازی شده که در صورت نیاز هر چه سریعتر در اختیار زئران باشد تا بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ما خود را موظف به ارائه خدمات می‌دانیم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
پایان پیام/

کد خبر 374870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha