بازگویی اندیشه های چهره های ماندگار انقلاب اسلامی ضرورت دارد

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بازگویی اندیشه های چهره های ماندگار انقلاب اسلامی وشناساندن تفکر شهید بهشتی برای نسل جدید و جوانان ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی،‌ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(22خرداد) در نخستین جلسه سالروزگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرو شهید چمران که با حضور اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ادارات و سازمانها و نهادها در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: با توجه حساس بودن دوران باید بزرگداشت های شهدا باشکوهتر برگزار شود.


وی افزود:‌ خون پاک شهدای هفتم تیر در سال 1360 که کشور در شرایط حساس تاریخی و با بحران های گسترده روبرو بود توانست نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری و به شایستگی از آسیب پذیری حفظ کرد.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بر بازگویی اندیشه های چهره های ماندگار انقلاب اسلامی وشناساندن تفکر شهید بهشتی برای نسل جوان تاکید کرد و گفت:‌ آیت الله بهشتی شهید راه بصیرت بود که باید برای تبیین اندیشه های ایشان تلاش شود.


حجت الاسلام هاشمی ادامه داد:‌ برنامه محوری و اصلی گرامیداشت شهدای هفتم تیر ششم خرداد روز جمعه به دلیل حضور پرشور نمازگزاران جمعه در مصلای بیت المقدس اراک با دعوت از خانواده های شهدا برگزار می شود.


در ادامه این جلسه، هریک از مدیران ونمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر و ارایه نظرات وپیشنهادات خود پرداختند.


منافقان کوردل در هفتم تیرماه سال 1360 با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام امت را به شهادت رساندند.


پایان پیام/
 

کد خبر 375775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha