تکریم، انفاق و احسان سه رکن مهم کمیته امداد است

خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تکریم دیگران، انفاق، احسان و نیکوکاری را سه رکن مهم در کمیته امداد خواند و گفت: کلید پیروزی و حفظ انقلاب در پیوند اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حسین انواری، سرپرست سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز (17تیر) در دومین مراسم تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه گفت: ماه رمضان ماه بندگی درگاه خداوند است و آن فردی که توانست از امتحان این ماه پیروز بیرون بیاید می تواند عید داشته باشد چرا که عیدفطر جشن فارغ التحصیلی از رمضان است.


وی تکریم دیگران، انفاق، احسان و نیکوکاری را سه رکن مهم در کمیته امداد خواند و اضافه کرد: هر فردی که در راه خداوند انفاق کرد و صدقه داد، خداوند به او کمک می کند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و توحیدی ما عدم توجه به دیگران مورد مذمت قرار گرفته و می گیرد، افزود: باید از همسایگان خود اطلاع داشته باشیم.


انواری اضافه کرد: در تکریم رشد و تعالی نهفته است، ایتام تکریم می خواهند تا خلاء عاطفی آنان پر شود، این کودکان نباید احساس ذلت و تنهایی کنند و در نهایت باید بدانیم که تکریم یعنی اینکه دست فرد را بگیریم.


وی با اشاره به اینکه خداوند نمی خواهد کرامت انسانی ضربه وارد کند، افزود: کلید پیروزی و حفظ انقلاب در پیوند اجتماعی است که توسعه این خدمات اجتماعی و موسسات خیریه بالاترین نقش را در حفظ انقلاب اسلامی دارد.


خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از خیریه های برتر استان تجلیل و همچنین نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اشتغال زایی این سازمان در اردوگاه آیت الله ربانی شیرازی به بهره برداری رسید.


پایان پیام/

کد خبر 383866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha