ترویج بی حجابی از مهمترین اهداف دشمنان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ترویج بی حجابی از مهمترین اهداف و توطئه های دشمنان است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه 21 تیر ماه روز تاریخ سازی در ایران اسلامی است و با عنوان روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج بی حجابی از مهمترین توطئه های دشمنان است که آن را راهی برای مبارزه با اسلام می دانند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان برای دستیابی به این هدف شوم خود از هر راهی استفاده می کنند، ادامه داد: مد و مدگرایی حربه دشمنان در این زمینه است که این امر آگاهی و هوشیاری افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی را می طلبد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمنان با بیان آزادی می خواهند فساد را در سطح جامعه اسلامی گسترش دهند، افزود: باید برای مقابله با این توطئه جوانان را آگاه ساخت و استفاده از مدهای اسلامی و سنتی را ترویج کرد.


کریم زاده اضافه کرد: آموزش و پرورش خط مقدم برنامه های فرهنگی است چرا که آینده سازان ایران اسلامی به دست آموزش و پرورش سپرده شده اند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز ملی عفاف و حجاب مصادف با تحقق یکی از بدترین و کثیف‌ترین توطئه‌های دشمنان ایران در واقعه کشف حجاب و قتل عام مردم مشهد است، ادامه داد: در روز 21 تیرماه سال 1314 بسیاری از مردم مشهد در شبستان تبریزی و ایوان مغفوره حرم مطهر توسط عوامل رضاخان به گلوله بسته شدند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 دستگاه اجرایی در امر عفاف و حجاب فعال هستند، بیان کرد: با توجه به هجمه های مختلف غرب در حوزه فرهنگ حجاب و عفاف همه موظف اند برای این مقوله مهم دینی و اجتماعی و نهادینه کردن آن در جامعه با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنند.

کریم زاده با بیان اینکه نهادهای فرهنگی باید برای ایجاد فضای فرهنگی سالم در جامعه تلاش کنند، ادامه داد: در اسلام عفت و پاکدامنی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و این مهم در سایه حفظ حجاب بدست خواهد آمد.


پایان پیام/


 

کد خبر 385253

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha