حمایت از مردم غزه و فلسطین در سایه وحدت و همدلی مسلمانان محقق می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مسلمانان جهان با وحدت و همدلی از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنند.

حجت الاسلام علی هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیسم در روز های ماه مبارک رمضان نسبت به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به خبرنگار خبرگزاری شستان در اراک گفت: در راهپیمایی روز قدس امسال، مسلمانان جهان با وحدت و همدلی از مردم مظلوم غزه حمایت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز قدس را روز مقابله با صهیونیسم بین الملل نامگذاری کرده است، افزود: حضرت امام خمینی با شناخت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان امت بزرگ اسلامی و با تبیین مواضع صحیح و تعریف و ترسیم ماهیت حقیقی و اهداف پلید نظام صهیونیسم بین‌الملل برای جهانیان، روز جهانی قدس را به عنوان نوک پیکان توجه جهان اسلام و مسلمانان جهان به تحولات فلسطین و نقطه عطف در مبارزه و مقابله با صهیونیسم بین‌الملل نامگذاری کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که ایشان حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی دانستند چراکه این موضوع با سرنوشت دیگر مسلمانان مرتبط است.


حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: طی سال های گذشته همواره آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی استراتژیک برای مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی شناخته شده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینه همه ی مسلمانان و مستضعفان جهان باید با کمک یکدیگر به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند، ادامه داد: یاری مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین سبب می شود تا اسرائیل نتواند به اشغال سرزمین های فلسطینی ادامه دهد و ملت فلسطین را تضعیف نموده و از پای درآورد.

 

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان خاطر نشان کرد: این روز در جهان اسلامی تأثیر بسزایی دارد و ما شاهد هستیم که هر ساله روز جهانی قدس با وحدت رویه و انسجام هرچه بیشتر در کشورهای اسلامی و حتی در بعضی کشورهای غیر اسلامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی ها و تحریم های بی نتیجه غرب علیه نظام و مردم ایران خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: 12 ستاد در سطح شهرستان های تابعه استان به منظور برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تشکیل شده است و راهپیمایی عظیم و با شکوه روز جهانی قدس در نقاط شهری و روستایی این استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 387597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha