دعوت امام جمعه یزد و نماینده خبرگان رهبری برای حضور در راهپیمایی

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیام مشترکی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دارالعباده جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.


در بخشی از این پیام آمده است:


امسال مسلمانان و ملت های آزاده در شرایطی خود را آماده استقبال روز جهانی قدس می کنند که صدای مظلومیت و استنصار مردم فلسطین و مجاهدان مقاوم غزه به گوش می رسد.

 

آنان مورد هجمه ددمنشانه رژیم صهیونیسیت قرار گرفته اند، اطفال شیرخوار، کودکان بی پناه، زنان و سالخوردگان آن سامان به خاک و خون کشیده شده از امکانات اولیه مواد غذایی، دارویی و بهداشتی محروم می باشند.

 

حادثه فلسطین مظلوم به گونه ای است که به فرموده استاد شهید مطهری رضوان الله علیه، دل پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و دل حسین بن علی علیه السلام را خون کرده استˈ.

 

هم اکنون مناطق مسکونی غزه، بیمارستان ها و مساجد در شبانه روز زیر بمباران دشمن و حمله تانک ها و توپخانه های متجاوزان اسرائیلی می باشد و استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار هم از آنان حمایت می کند و مجامع حقوقی و بین المللی خود را به خواب زده این جنایتهای ضدانسانی را نادیده گرفته اند.

 

مردم شریف استان دارالعباده یزد همگام با ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی با الهام از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و توصیه های رهبر بزگوار انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله خود را موظف می داند با همه وجود در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده و فریاد رسای خود را هر چه کوبنده تر به گوش جهانیان برساند.

 

همچنین مردم با کمک های مالی و انسانی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و غزه اعلام می نمایند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 388656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha