از 110 خادم برجسته طرح تلاوت نور در استان یزد تجلیل شد

خبرگزاری شبستان: در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان از 110 خادم برجسته تلاوت نور در استان یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، شب گذشته (4 مرداد) و در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان از 110 خادم برجسته طرح تلاوت نور تجلیل شد.


در این مراسم که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برگزار شد از قاریان، مفسران، اساتید جلسات، مدیران خانه های نور و مدیران کانون های تخصصی قرآن برجسته استان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.


در این همایش که با حضور شهرستان های میبد،اردکان،مهریز، بافق، ابرکوه، تفت ، اشکذر، یزد و بخش زارچ به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شد بیش از 200 نفر از اعضا و فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان حضور داشتند.


در ابتدای این مراسم محمد حدادزاده از قاریان برجسته قرآن استان به قرائت پرداخت و در ادامه محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از نحوه اجرای این طرح قرآنی در استان ارائه کرد.


قرائت مجلسی قرآن کریم توسط مجید مضطرزاده از اعضای کانون فرهنگی و هنری ثقلین و از قاریان برجسته استان از دیگر بخش های این مراسم بود.


در ادامه مراسم حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد به عوان سخنران مراسم حاضرین را بهره مند ساختند.


در پایان مراسم از 10 نفر از خادمین برجسته طرح تلاوت نور به صورت نمادین و با حضور محمد رضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجید جوادیان زاده مدیر کل دفتر اجتماعی استاندار و حجت الاسلام مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد تجلیل شد.

 

اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام سید کاظم مدرسی و صرف افطاری از دیگر بخش های مراسم تجلیل از خادمین برجسته طرح تلاوت نور استان بود.

 

نظیر چنین مراسمی در شهرستان های بهاباد و خاتم برگزار و از 20 نفر از خادمین برجسته طرح تلاوت نور در مساجد این شهرستان ها تجلیل می شود.


لازم به ذکر است؛ در این مراسم از استاد میرایی از اساتید خط استان به دلیل خلق اثر هنری با مضمون آیه 18 سوره توبه در وصف عمران و آبدانی مساجد تجلیل شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 389213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha