ورزش سلامت و شادابی را برای انسان به ارمغان می آورد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ورزش سلامت و شادابی جسم و روح را برای انسان به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی شامگاه گذشته (13مرداد) در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر که در سالن ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان شرکت کننده گفت: ورزش ضامن سلامت و شادابی جسم و روح انسان است.


وی اضافه کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند که باید از هم اکنون سلامت جسم آنان را نیز در کنار پرورش روح در نظر داشته باشیم.


کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش به کشتار وحشیانه کودکان، نوجوانان ومردم بی دفاع فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ورزشکار و قهرمان کشور همواره حامی کودکان مظلوم و بی گناه غزه هستند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.


وی افزود: تلاش شده است فضای ورزشی مسابقات با رویکرد حوادث جهان اسلام و حمایت از مردم بی گناه غزه باشد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه با اشاره به میزبانی استان در مسابقات ورزشی سال های83، 87، 88، 89 و 90 ، گفت: امسال ششمین سالی است که استان میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان است و امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته ای برای قهرمانان کوچک کشور باشیم.


کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: به منظور جذابیت هر چه بیشتر این مسابقات برنامه های جنبی مختلف شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.


این مقام مسئول بیان کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی در چهار رشته توپی شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال با حضور سه هزار دانش آموز ابتدایی سراسر کشور از دوشنبه 13 مرداد ماه در اراک آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه دارد.

 

کریم زاده با بیان اینکه در این مسابقات در رشته فوتبال، 20 تیم دختر و 29 تیم پسر، در رشته والیبال 23 تیم دختر و 31 تیم پسر حضور دارند،ادامه داد: در رشته بسکتبال نیز 19 تیم دختر و 27 تیم پسر و در رشته هند بال 27 تیم دختر و 29 تیم پسر با هم به رقابت می پردازند.


پایان پیام/

کد خبر 390748

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha