درخشش دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

خبرگزاری شبستان: کارشناس مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از کسب رتبه دوم کشوری دانش آموزان این استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

سید محمد سجادی، کارشناس مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و سرپرست تیم اعزامی پسران به مسابقات قرآن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک از درخشش دانش آموزان پسر استان مرکزی در سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.


وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان خراستان رضوی با حضور یک هزار و 200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد، افزود: این مسابقات از 12 مرداد ماه جاری تا 15 این ماه ادامه داشت که 30 نفر ازدانش آموزان برتر مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت استان مرکزی در این مسابقات حضور داشتند.


کارشناس مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در بخش پسران در پنج رشته تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار شد که تیم اعزامی استان مرکزی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

سجادی ادامه داد: دانش آموزان پسر شرکت کننده با کسب 17 رتبه برتر در این دوره از مسابقات درخشیدند و با کسب دو رتبه اولی در رشته های تفسیر و صحیفه سجادیه و 15رتبه دوم تا سومی در رشته های تفسیر قرآن مجید،نهج البلاغه ،احکام و انشائ نماز بعد از استان خراسان رضوی حائز رتبه دوم مسابقات شدند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در حال برگزاری است.


پایان پیام/
 

کد خبر 392312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha