کاروان تدبیر و امید وارد اردبیل شد

خبرگزاری شبستان: کاروان دولت تدبیر و امید لحظاتی پیش وارد استان دارالارشاد اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در هفتمین سفر استانی خود و در سفری دو روزه صبح امروز(29 مرداد) وارد استان اردبیل شده و از سوی اعضای شورای تامین و نمایندگان استان مورد استقبال قرار گرفت.


دیدار عمومی با مردم در ورزشگاه تختی اردبیل، دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان اردبیل در موضوعات اقتصادی از جمله برنامه‎های سفر رئیس جمهور در روز اول سفر و شرکت در شورای اداری و برگزاری نشست خبری با خبرنگاران بومی استان برنامه های روز دوم سفر روحانی به اردبیل است.


لازم به ذکر است که طبق سفرهای گذشته رئیس جمهور، مصوبات مربوط به سفر در جلسه‌ای در تهران با حضور استاندار اردبیل و مسئولین این استان مشخص شده است که در جلسه شورای اداری در استان اردبیل نهایی شده و به تصویب می رسد.


گفتنی است؛ رئیس جمهور پیش از این به استان های خوزستان، سیستان وبلوچستان، لرستان، هرمزگان، ایلام، چهار محال وبختیاری سفر کرده اند.


طبق اظهارات چند روز پیش استاندار اردبیل وزرای صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهادکشاورزی، بهداشت به همراه معاونین رئیس جمهور در این سفر همراه رئیس جمهور هستند و اصلی ترین هدف این سفر توجه به مسائل عمرانی استان و توجه به پروژه های تعطیل و نیمه تعطیل است.


لازم به ذکر است، چندین طرح شهری که مجری آن شهرداری است توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 395062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha