شهرستان گچساران هشتم شهریور میزبان جشنواره "دعای باران"

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران گفت: این جشنواره با موضوع "دعای باران" هشتم شهریورماه جاریدر شهرستان گچساران برگزار می شود.

امین گنجون، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران" رضوی به خحبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این جشنواره از سری برنامه های فرهنگی امام رضا (ع) است که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در تالار فرهنگیان شهر گچساران آغاز می شود.

گنجون ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری مرتبط با سیره رضوی را از مهم ترین اهداف برگزاری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی رضوی با موضوع "دعای باران" در شهرستان گچساران اعلام کرد.

وی افزود: بخش هنرهای تجسمی این جشنواره در رشته های نقاشی با تکنیک های آبرنگ، رنگ روغن، پاسته، گواش، اکرلیک و مدادرنگ برگزار می شود. 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران اظهار داشت: تاکنون ۵۰ هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۱۵ نفر گچسارانی هستند .

گنجون یادآور شد: سه داور از کهگیلویه و بویراحمد نیز کار بررسی و ارزیابی آثار ارائه شده از سوی هنرمنان استان در این جشنواره را انجام می دهند.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۲ شهریور ماه جاری در تالار هنر یاسوج برگزار و به هشت نفر از برگزیدگان با رتبه بندی مبلغ هدایایی اهداء می شود.

پایان پیام/

کد خبر 397486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha