اعلام نفرات برگزیده چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی محلی رضوی" در بهمئی

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از معرفی شاعران برتر چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی-محلی رضوی" در این شهرستان خبر داد.

امین درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: شاعران برتر چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی-محلی رضوی" در این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

درخشان با بیان این که اشعار این جشنواره پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) و حضرت بی بی حکیمه خاتون (س) بود، افزود: بیش از 60 اثر گویشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که علی رغم سختی شعر گویشی، آمار قابل توجهی بود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی محلی رضوی" گفت: از جای جای استان شاهد ارسال اثر در جشنواره بودیم و همه شاعران توانمند استان در جشنواره مشارکت داشتند که از عنایت آنها به امام رضا (ع) و به این جشنواره قدردانی می کنم.

وی با تقدیر از هیئت داوران جشنواره، اظهار داشت: آقایان سید غفار موسوی، جبار رضایی و رسول سنایی کار داوری جشنواره را بر عهده داشتند که با انجام کار دقیق و کارشناسانه و با وسواس خاصی آثار رسیده را به نحو مطلوب داوری کردند.

درخشان تصریح کرد: آیین برگزاری این جشنواره روز یکشنبه، 9 شهریور ماه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با اجرای موسیقی محلی استاد علی تاجمیری در شهر لیکک برگزار می شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره شعر آیینی محلی رضوی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم پایانی و اختتامیه جشنواره های رضوی 12 شهریوراماه در یاسوج برگزار و از نفرات برتر تجلیل می شود.  

درخشان به اعلام اسامی نفرات برگزیده اشاره و افزود: اکبر سلیمانی از شهرستان لنده، مهشید هادوی از شهرستان بویراحمد (یاسوج)، طهماسب نوائیان و حسن بهرامی از شهرستان گچساران به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره هستند که توسط هیئت داوران جشنواره انتخاب شده اند.

وی بیان داشت: هیئت داوران همچنین ساجده کردونی و احیاء پیاده از شهرستان بهمئی، زهرا محمدی از شهرستان چرام و آریا معصومی از شهرستان کهگیلویه (دهدشت) را از دیگر برگزیدگان این جشنواره معرفی کردند.

پایان پیام/

 

کد خبر 397540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha