آغاز جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران"

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران گفت: این جشنواره با موضوع "دعای باران" و با حضور قریب به 40 نفر در گچساران آغاز شد.

امین گنجون، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران" رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این جشنواره از سری برنامه های فرهنگی امام رضا (ع) است که امروز در تالار فرهنگیان شهر گچساران آغاز شد.

گنجون ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری مرتبط با سیره رضوی را از مهم ترین اهداف برگزاری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی رضوی با موضوع "دعای باران" در شهرستان گچساران اعلام کرد.

وی افزود: بخش هنرهای تجسمی این جشنواره در رشته های نقاشی با تکنیک های آبرنگ، رنگ روغن، پاسته، گواش، اکرلیک و مداد رنگ برگزار می شود. 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران اظهار داشت: سه داور از کهگیلویه و بویراحمد نیز کار بررسی و ارزیابی آثار ارائه شده از سوی هنرمنان استان در این جشنواره را برعهده دارند.

وی با بیان این که از این تعداد هشت نفر برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی می شوند، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۲ شهریور ماه جاری در تالار فرهنگ و هنر یاسوج برگزار می شود.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 397841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha