برگزاری برنامه‌ های دهه کرامت تنها وظیفه ارشاد اسلامی نیست

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که برگزاری برنامه‌ های دهه کرامت تنها وظیفه ارشاد اسلامی نیست، گفت: دیگر دستگاه‌ ها باید در برگزاری چنین برنامه‌ هایی حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیده ‌زینب هاشمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (16 شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: هر ایام و مناسبتی بر اساس ویژگی‌های خاص خود برنامه و جشنواره‌هایی برای آن تدارک دیده می‌شود.

وی با تاکید بر این که اجرای برنامه ‌های فرهنگی و مذهبی نباید منوط به ایام خاصی باشد، افزود: در اعیاد مختلف هر نهاد و سازمانی به نوعی برنامه خاص خود را دارد ولی مقوله فرهنگ مربوط به یک دستگاه خاص نبوده بلکه تمامی دستگاه‌ ها نیز دخیل هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه ‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و معنوی می ‌توان در زندگی از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اذعان کرد: توجه به مقوله فرهنگ وظیفه تمامی دستگاه ‌ها و نهادها بوده و نباید آن را منوط به اداره خاصی بدانیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مسئولان فرهنگی در اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان‌ های استان اظهار داشت: امیدواریم برنامه‌ ها به صورت برنامه ‌ریزی شده و مداوم برگزار شود.

هاشمی در ادامه به تهدیدات دشمنان علیه جوانان که از راه ‌های مختلف وارد می شوند اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می ‌رود مسئولان فرهنگی و غیر فرهنگی با حساسیت هرچه بیشتر در مقابله با حربه‌ های جنگ نرم دشمنان انقلاب و نظام ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر این که برگزاری برنامه‌ های دهه کرامت تنها وظیفه ارشاد اسلامی نیست، گفت: دیگر دستگاه‌ ها باید در برگزاری چنین برنامه‌ هایی حضور فعال و چشم‌ گیری داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نقش صدا و سیما در برگزاری هرچه باشکوه برنامه ‌های دهه کرامت را موثر دانست.

پایان پیام/

کد خبر 399843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha