جمع آوري بيش از يک ميليارد ريال زکات در شهرستان گچساران

خبرگزاری شبستان: مدير کميته امداد امام خميني ( ره ) شهرستان گچساران گفت : در طول فصل برداشت غلات بيش از يک ميليارد ريال زکات در سطح شهرستان جمع آوري شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد قرباني، مدير کميته امداد امام خميني ( ره ) شهرستان گچساران امروز (23 شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از همکاري عاملين زکات و شوراهاي روستاها، گفت: ستاد احيا زکات شهرستان با برنامه ريزي موثري که انجام داده با برگزاري جلسات متعدد نسبت به آگاه سازي مردم در خصوص احياء زکات در راه خدمت به نيازمندان گام هاي مثبتي برداشته است.

وي اظهار داشت: در همين راستا مردم خير و نيکوکار شهرستان، از ابتداي فصل برداشت محصولات کشاورزي تاکنون يک ميليارد و 180 ميليون ريال زکات اموال خود را به کميته امداد پرداخت کرده اند.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان گچساران گفت: دو برابر مبالغ جمع آوري شده در هر روستا صرف ساخت مساجد، بهداشت و راه سازي مي شود.

وي با بيان اين که زکات يکي از فروعات دين اسلام است و نقش موثري در برقراري عدالت اجتماعي در جامعه دارد، گفت: کساني که زکات به آنها تعلق مي گيرد بايد احکام آن را دقيق بياموزند و ما اگر به احکام اقتصادي اسلام در خصوص زکات توجه و به آن عمل کنیم، آثار مثبت آن به زودي در زندگي ما آشکار می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 401752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha