بهره برداری ازطرح های عمرانی شهرداری اراک همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)

شهردار اراک از بهره برداری از طرح های عمرنی شهرداری اراک، همزمان با ساروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

مرتضی میری، شهردار شهرستان اراک، به خبرنگار شبستان گفت: در سالروز ولادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام هفت طرح عمرانی شهرستان اراک آماده بهره برداری است.


وی با اشاره به اینکه این طرح های عمرانی با سرمایه گذاری بالغ بر 20میلیارد و480 میلیون ریال آماده بهره برداری است، افزود: بهره برداری از بوستان های شهری با نام های باران، سوم خرداد و ولایت اراک، با مجموع مساحت 28هزار و 200متر مربع و اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 300میلیون ریال از جمله طرح های شهرداری اراک است.

شهردار اراک، بهره برداری از پیست دوچرخه سواری در پارک شهید باهنر اراک به وسعت 5/1هکتار و سرمایه گذاری دو میلیارد و 500 میلیون ریال و پیست اسکیت شهرک معلم اراک به وسعت 500 متر مربع و اعتبار 680 میلیون ریال از دیگر طرح های عمران شهری آماده بهره برداری دانست و ادامه داد: آب نمای میدان صنعت شهر اراک با اعتبار 300میلیون ریال برای بهره برداری آماده شده است.


میری ساماندهی، تسریع و تسهیل امور خدمات شهری را ضروری دانست و گفت: به همین منظور عملیات اجرایی ممیزی و شهروند الکترونیک اراک پس از گذشت 21سال از تصویب آن در قانون شهرداری ها در اراک کلید می خورد.


پایان پیام/

کد خبر 40221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha