دفاع مقدس نمودار برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، این هفته را نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از میهن و پرچم برافراشته اسلام و قرآن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 شهریور) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با صدور پیامی آورده است: هفته دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی را در خود دارد که دلیرمردانش درخشنده ترین و نفیس ترین حماسه ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته اند.

خادمی در این پیام می افزاید: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی عنوان کرد: حدیث هشت سال دفاع مقدس، حدیث مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با  خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در این پیام فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن دانست.

خادمی در پایان این پیام می افزاید: اینجانب هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم فهیم و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پایان پیام/

کد خبر 403773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha