سفر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد به کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

سید زمان علیپور، قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر منطقه یک کشور در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: جشنواره تئاتر منطقه یک کشور  از 19 مهرماه جاری اجراهای آن آغاز شده و در این جشنواره 13 نمایش از 7 استان کشور در دو پلاتو و یک نمایش قاب صحنه ای اجرا می شود.

علی پور با بیان این که استان های حاضر در این جشنواره با توجه به امکانات کم راضی هستند، افزود: سعی ما بر این است که در حد توان برای گروه ها نمایشی آنچه را لازم و ملزوم است فراهم کرده تا به بهترین نحو کارخود را انجام دهند.

قائم مقام بیست و ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر تصریح کرد: اعتقاد ما براین است که برگزاری این جشنواره در گچساران با حضور هنرمندانی از مناطق مختلف کشور نیز در روند تئاتر این شهرستان بسیار موثر است.

علی پور با بیان این که نسبت به نواقصات موجود از همه هنرمندان پوزش می طلبیم، خاطرنشان کرد: شاید به علت این که برای اولین بار در این شهرستان این چنین برنامه ای اجرا می شود مشکلات و نواقصاتی باشد، اما تلاش داریم که از این پس شاهد برگزاری جشنواره های دیگری در گچساران باشیم.

وی به مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر فجر اشاره و افزود: علاوه بر حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان های مختلف کشور این مراسم فردا (22 مهر) با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور در گچساران برگزار می شود.

علی پور گفت: عصر امروز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این جشنواره حضور پیدا می کنند.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور از 19 لغایت 22 مهرماه جاری در شهرستان گچساران، پایتخت گردشگری معنوی کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

پایان پیام/

کد خبر 409274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha