توسل به اهل بیت (ع) بستر بندگی انسان مومن را فراهم می کند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکریم و توسل به اهل بیت (علیه السلام) بستر را برای بندگی انسان مومن فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (1 آبان) در مراسم کتابت «صحیفه سجادیه» که در فاطمیه امامزاده عبدالله (علیه السلام) یاسوج برگزار شد، دعا را از راهکارهای اسلام برای سعادت عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن می ‌فرماید: اگر دعای شما نبود، خداوند چه توجهی را نسبت به شما داشت.

محمدی با بیان این که توسل به اهل‌ بیت (ع) بستر را برای بندگی فراهم می ‌کند، افزود: تکریم و محبت به اهل‌ بیت (علیه السلام) راه رسیدن به بندگی خداوند است و بخشی دیگر نیز به دعا بر می ‌گردد.

وی تمسک جستن به اهل‌ بیت (علیه السلام)  در زندگی را مهم دانست و بیان داشت: با قرار دادن سبک زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) در رفتارهای سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و ... می‌ توان به سعادت رسید.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از «صحیفه سجادیه» به عنوان سلاحی بزرگ برای حفاظت انسان از بدی ‌ها یاد کرد و افزود: اسلام برای سعادت انسان راهکارهای متعددی را ارائه کرده است.

محمدی مسجد را از راهکارهای اسلام برای سعادت انسان ‌ها عنوان کرد و گفت: مسجد یک پایگاه ساسی، معنوی و مذهبی است.

وی به نقش و جایگاه مساجد در جامعه اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان پایگاه دینی و مذهبی هستند که محلی مناسب برای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

این مسئول عنوان کرد: مساجد و کانون‌ های فرهنگی و هنری باید به سمت و سویی بروند که جوانان رغبت بیشتری برای حضور در مسجد داشته باشند.

پایان پیام/

کد خبر 411931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha