برگزاری دوره آموزشی «مدیریت جهادی و کارکرد مسجد» 

خبرگزاری شبستان: دوره آموزشی و زیارتی "مدیریت جهادی و کارکرد مسجد" ویژه 64 فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی 29 و 30آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: این دوره آموزشی  به مدت دو روز و در قالب اردوی آموزشی و زیارتی در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

وی افزود: دوره آموزشی و  زیارتی  "مدیریت جهادی و کارکرد مسجد" با هدف تبیین هرچه بیشتر  اهداف  کانون ها برای رونق بیش از پیش مساجد با حضور 64 تن  از خواهران و برادران فعال در کانون های استان برنامه ریزی  شده است.

 

شیرازیان با اشاره به برنامه های این دوره آموزشی گفت: در طی دو روز برگزاری این برنامه فرهنگی، دو کارگاه "مدیریت جهادی و کارکردهای مسجد" و نیز یک کارگاه توجیهی ویژه برگزاری جشنواره ها به ویژه جشنواره قرآنی مدهامتان در برنامه ها گنجانده شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی همچنین زیارت حرم ثامن الحجج علیه السلام و بازدید از مکان های دیدنی و سیاحتی شهر مشهد را از دیگر برنامه های درنظر گرفته ویژه این دوره آموزشی  نام برد.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: فعالان مسجدی حاضر در این دوره آموزشی، امشب چهارشنبه  28  آبان  پس از شرکت در جلسه هم اندیشی فعالان  مسجد، رهسپار شهر  مشهد شده  و عصر جمعه نیز پس از اختتام برنامه های آموزشی و زیارتی به مقصد بجنورد باز می گردند.

 

گفتنی است، اردوی بزرگ آموزشی  دیگری نیز با عنوان "مهر ولایت " اردیبهشت ماه سال آتی ویژه مدیران  کانون های فرهنگی مساجد استان  در رامسر برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 418267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha