شرکت اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در دوره تخصصی تئاتر

خبرگزاری شبستان: کانون تخصصی نمایش کرمانشاه، دوره آموزش تخصصی تئاتر را با شرکت 50 نفر از اعضای کانون های مساجد و هنرمندان هنرهای نمایشی استان برگزار کرد.

دانیال حیدری، صبح امروز(1 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ابراز کرد: ورک شاپ تخصصی تئاتر ویژه اعضای کانون های مساجد و هنرمندان عضو انجمن هنرهای نمایشی استان طی سه روز و در دو نوبت صبح و ظهر در محل تئاتر شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

مسئول کانون تخصصی هنرهای نمایشی حضرت رقیه(س) مسجد قمر بنی هاشم(ع) اسلام آبادغرب، اظهار کرد: این کلاس ها، با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و گروه نمایش موعود اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حیدری، با اشاره به بیان مباحثی در خصوص بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و تاریخ تئاتر در این دوره آموزشی، گفت: آشنا ساختن اعضای کانون های مساجد استان با مقوله هنر متعالی تئاتر از مهمترین اهداف برگزاری این دوره بود.

 

وی، با بیان اینکه از مدرسان برجسته استانی و کشوری در این دوره بهره گرفته شده بود، یادآور شد: در جریان برگزاری این دوره، امکان دیدن یکی از نمایش های صحنه ای تئاتر برای شرکت کنندگان در این دوره، فراهم شد تا از نزدیک شاهد اجرای یک نمایش حرفه ای باشند.

 

مسئول کانون تخصصی هنرهای نمایشی حضرت رقیه (س) به شرکت بیش از 50 هنرجو در این دوره اشاره و خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 418807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha