حرکت در مسیر اندیشه های امام خمینی(ره) سبب افتخار و پیشرفت است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حرکت در مسیر اندیشه های امام خمینی(ره) سبب افتخار و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  شامگاه گذشته (8خرداد) در دومین نشست اعضای کمیته اجرای مراسم ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: بیداری امروز جهان اسلام، مرهون روشنگری های امام خمینی است و همه ما وظیفه داریم که نهایت تلاش خود را در راه اعتلای اسلام و آرمان های امام (ره) وانقلاب به کار بریم و شخصیت جهانی امام راحل(ره) را به جهانیان بشناسانیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: آرمان های امام خمینی(ره) زمانی ظهور کرد که جامعه جهانی به سوی ظلم پیش می رفت و مطرح شدن اندیشه های ایشان ارزش جایگاه دین را در جامعه نشان داد.


وی با بیان اینکه استان ما زادگاه امام راحل است پس باید شاهد حضور هرچه بیشتر مردم استان در مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب باشیم و با برنامه‌ریزی‌های منسجم بتوانیم آنچه را در شان امام خمینی(ره) است، برگزار کنیم، گفت: برای برگزار شدن باشکوه و مطلوب مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همه دستگاه ها باید از اختیارات و امکانات خود به خوبی استفاده کرده و در این زمینه مشارکت داشته باشند. 
 

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان این‌که کلیه نهادها و مسئولان وظیفه دارند در برگزاری مراسم نهایت توان خود را به کارگیرند تا با اجرای برنامه‌های ارزشمند مردم را به شرکت در این مراسم ترغیب کنند، افزود: هرچه حضور مردم در این مراسم پررنگ‌تر و با شکوه‌تر باشد چشم طمع بیگانگان و به ویژه استکبار از کشور برداشته می‌شود.

 

وی در ادامه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این ایام را چاپ ویژه‌نامه ارتحال امام راحل و توزیع آن و چاپ پوستر و اقلام تبلیغی عنوان کرد و گفت: فضا‌سازی سطح شهر، اماکن دولتی و عمومی و مساجد و درخواست از صدا و سیما به منظور پوشش و اطلاع‌رسانی از مراسم ارتحال و برگزاری مراسم 15 خرداد و تامین اتوبوس به منظور ایاب و ذهاب شرکت کنندگان از دیگر فعالیت‌هاست.

 

 در ادامه این نشست، مقرر شد در سال‌جاری 314 نفر از خانواده‌های معظم شهدا در روز 14 خرداد به شهرستان خمین اعزام شوند و برگزاری یادواره شهدای 15 خرداد در شهرهای آشتیان و خمین و برپایی ایستگاه صلواتی در 10 شهرستان از دیگر برنامه ها است.

 

پایان پیام/

کد خبر 42435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha