بیش از سه هزار نفر در گفتمان های دینی شرکت کردند

خبرگزاری شبستان : مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر از گفتمان های دینی ویژه دهه مبارک فجر در استان یزد بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: گفتمان های دینی یکی از برنامه های شاخص این اداره کل می باشد که در دهه مبارک فجر با موضوعات مرتبط برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر 32 گفتمان در استان برگزار شد افزود: در مجموع بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر در این گفتمان ها شرکت و از آن بهره مند شده اند.

 

حسینی کوهستانی اظهار داشت: این گفتنمان ها بیش تر در سطح مدارس شاخص، مساجد، تشکل های دینی، هیات مذهبی و... برگزار شده است.

 

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان از این گفتمان ها اضافه کرد: این گفتمان ها با موضوعات جوانان و انقلاب، نقش زنان در انقلاب و پس از آن، نقش رهبری  در پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشها، تحلیل ابعاد شخصیتی امام (ره) و... برگزار شده است.

 

حسینی کوهستانی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه این انقلاب گفت: برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راهکاری ارزشمند برای مقابله با دسیسه های دشمنان بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین نقاط قوت برگزاری گفتمان های دینی پاسخ به سوالات و شبهات شرکت کنندگان است گفت: این گفتمان ها می تواند نقش بسزایی در ارتقای بصیرت وتوانمند سازی عمومی  جامعه داشته باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 440320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha