دانشجویان دانشگاه یزد  از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

خبرگزاری شبستان : ۲۰۰نفر از دانشجویان پسر دانشگاه یزد در قالب کاروانهای اردویی راهیان نوراز مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حبیب الله سیف الدینی مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت:کاروان های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه گذاری در این امر پیروزی در جبهه های جنگ نرم را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور همچون یک اقدام فرهنگی عظیم است که با استفاده از آن می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

سیف الدینی در ادامه گفت :200 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه یزد در قالب کاروانهای اردویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و برنامه های این اردو روایتگری ، مسابقات فرهنگی و خاطره گویی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود.

مسئول اردویی سپاه الغدیر در پایان گفت: کاروان های اعزامی راهیان نور به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی شلمچه ، اروندرود ، طلائیه ، هور ، فکه ، فتح المبین ، سدکرخه ، شرهانی و دوکوهه بازدید می کنند.

پایان پیام/

کد خبر 440343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha