برنامه بلند مدت از نیازهای اسلامی جامعه اسلامی است/ جامعه، بدون بعثت حتما ساقط می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما برای پیشرفت و همچنین پیشگیری از تلاش‌های دشمنان، نیازمند برنامه‌های بلند مدت و برنامه ریزی هستیم. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد٬ در نشستی که روز گذشته (۲۸اردیبهشت) با حضور حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در اداره تبلیغات شهرستان تفت برگزار شد، در خصوص تدوین سند راهبردی برنامه‌های فرهنگی چشم انداز ۱۰ ساله اداره کل تبلیغات اسلامی استان بحث و تبادل نظر شد. 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام رجب و همچنین بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نجات دهنده جامعه بشری بود که از این طریق انسان را به سمت کمال هدایت کرد و همچنان نیز پس از گذشت سال‌ها این هدایت کامل و جامع است. 

وی افزود: با توجه به اینکه پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در دوران جاهلیت به بعثت برانگیخته شدند و توانستند انسان‌های کاملی را تربیت کنند از این حیث کارنامه قابل قبولی دارند و در این راستا نیز به نوعی عمل کردند که کامل و جامع جامعه را از بی‌فرهنگی نجات دهند. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: معارف پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) به قدری جامع هستند که از آن‌ها می‌تواند در تمامی دوران‌ها استفاده و از گمراهی نجات پیدا کرد و هر کجا که این معارف درست ارائه شود مردم به سمت دین و مذهب حرکت می‌کنند. 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: استکبار با فرماندهی خود برخی از کشور‌ها از جمله عربستان را برای حمله به یمن و داعش را نیز برای به هم ریختن جهان اسلام تقویت کرده است که این امری بسیار خطرناک است زیرا کمتر این اتفاق در جهان اسلام رخ داده است. 

وی افزود: دشمنان برای اهداف خود برنامه‌های بلند مدت در پنج دهه و بالا‌تر دارند که ما نیز بایستی با توجه به نیازهای جامعه و پیشرفت‌ها این برنامه را برای خود تنظیم کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 459203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha