خسارت ۲۰ درصدی روستای کتالان در فیروزکوه

خبرگزاری شبستان:مدیر کل بحران استان تهران گفت: طبق آخرین گزارش های واصله کل خسارت وارد شده به شهرستان فیروزکوه خسارت ۲۰ درصدی یک ملک نیمه اسکلت در روستای کتالان است.

هادی رحمتی، مدیر کل بحران استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با اشاره به آخرین گزارش خسارت مربوط به زلزله فیروزکوه گفت: طبق آخرین گزارش های واصله کل خسارت وارد شده به شهرستان فیروزکوه  خسارت 20 درصدی به  یک ملک نیمه اسکلت در روستای کتالان است و خوشبختانه این زلزله هیچگونه تلفات جانی و مالی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه این زلزله دیشب ساعت 22 و 6 دقیقه در 24 کیلومتری جنوب غرب شهر فیروزکوه در مرز استان تهران و سمنان رخ داد، اظهار کرد:این زلزله تاکنون 16 پس لرزه داشته است.

 

رحمتی با بیان اینکه کلیه دستگاه های امدادی در حال آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: ساعت 23 و 40 دقیقه شب گذشته جلسه شورای هماهنگی بحران شهرستان فیروزکوه به ریاست فرماندار تشکیل و بر آماده باش کلیه دستگاه های امدادی تاکید شد.

وی با بیان اینکه آیا این زمین لرزه شهر تهران را هم تهدید می‌کند یا خیر؟ خاطر نشان کرد: در این خصوص نیازمند ادله علمی هستیم و در حال حاضر ارتباطی که اثبات کند این زمین لرزه پایتخت را تهدید می‌کند، وجود ندارد اما همواره باید در مقابل زلزله آماده بود.

کد خبر 481915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha