9 دی اثبات می کند رقم زنندگان عاشورای 88برای همیشه بین مردم انقلابی منفورند

رییس فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر روز تاریخی 9 دی از این روز به عنوان انقلابی در دل انقلاب اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث عاشورای سال گذشته به خبرنگار شبستان گفت: وقایع سال گذشته همواره عبرت آموز و هشداردهنده است و نشان داد بعضی کسانی که سابقه مسئولیت، صدارت و وکالت در این کشور را داشته اند، تحت تاثیر تبلیغات بیگانه قرار گرفته اند و متاسفانه از ملت خود جدا شده اند.

وی اظهار کرد: ملت آنها را طرد کرد و قطعاً نام آنها همواره در تاریخ به عنوان افرادی منفور به جا خواهد ماند.

حجت الاسلام رهبر تصریح کرد: آنها علاوه بر اینکه باید از خدا عذرخواهی کنند باید از ملت انقلابی به دلیل تقصیر و لجاجتی که به خرج دادند عذرخواهی کنند زیرا نه تنها خود قصد ضربه زدن به نظام را داشتند بلکه عده ای را نیز به گمراهی کشاندند.

وی بیان کرد: گرچه واقعه عاشورای سال 88 حادثه ای تلخ بود ولی از نظر دستاوردها و عبرت های آن آموزنده بود و در واقع قصد و نیت کسانی را که به صورت پنهانی قصد ضربه زدن به نظام را داشتند آشکار کرد.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه علی رغم تمام کارشکنی ها و دشمنی های استکبار و عوامل داخلی آن انقلاب همچنان راه خود را می پیماید یادآور شد: این انقلاب در طول عمر 31 ساله خود فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است که یکی از آنها حادثه تلخ عاشورای 88 بود که مردم در 9دی جواب تمامی معاندین نظام و بیگانگانی را از آن طرف آب قصد نابودی نظام را داشتند؛ دادند.

وی حضور خودجوش مردم در روز 9 دی را انقلابی دیگر در دل انقلاب بزرگ اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: مردم آگاهانه و دلسوزانه در روز 9 دی با عزمی راسخ به دشمنان انقلاب فهماندند که کسی نمی تواند ارزشهای دینی و انقلابی مردم ایران را خدشه دار کند و یا از آنها بگیرد.

حجت الاسلام رهبر بیان کرد: مردم روز 9 دی فتنه گران و طراحان توطئه و فتنه را زیر پا له کرده اند و ثابت کرده اند که معارضه با نظام جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه 9 دی به عنوان یک روز تاریخی باید همواره در حافظه تاریخی ملت ایران باقی بماند یادآور شد: همه بدانیم که دشمنان دست از فتنه و توطئه خود برنمی دارند پس ما آگاهانه در مقابل توطئه ها و فتنه های چه داخلی و چه خارجی می ایستیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 4925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha