خبرنگار خبرگزاری شبستان، خبرنگار برتر حوزه کتاب معرفی شد

خبرگزاری شبستان: خبرنگار خبرگزاری شبستان استان گلستان، در بیست و سومین همایش تکریم مقام کتابدار و ترویج گفتمان کتابخوانی به عنوان خبرنگار برتر حوزه کتاب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، پیش از ظهر امروز (21 آبان) در این مراسم از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان قدردانی شد.

 

براساس این گزارش، در بخش خبرنگاران برتر رسانه های استانی و محلی، از خبرنگار صداوسیمای مرکز گلستان، خبرنگار خبرگزاری شبستان و خبرنگار هفته نامه همزیستی به عنوان فعالان برتر این حوزه قدردانی شد.

 

در بخش کتابداران و کتابخانه های نهادی کشوری و استانی، از عبدالجلیل قوچی زاده کتابدار نمونه کشوری، سیده حبیبه قاضوی کتابدار نمونه استانی، مرتضی رنگریز مسئول نمونه استانی تجلیل به عمل آمد و کتابخانه های سعدی بندرترکمن و شهید ربانی بندرگز هم کتابخانه های نمونه انتخاب شدند.

 

در بخش خیرین استانی نیز از سیدحسین حسینی مقدم از رامیان و قربان محمد پورقاز از بندرترکمن قدردانی شد. علاوه براین شهرداران گرگان، گنبدکاووس و کلاله نیز به عنوان شهرداران برتر استانی انتخاب شدند.

 

همچنین سید قاسم نقی زاده موسوی از گنبدکاووس مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بخش خلاقان برار در امر ترویج کتابخوانی شد. یحیی آبادی هم از همین شهرستان نیز حائز رتبه برتر شد.

 

حمیدرضا دنکوب هم به عنوان تهیه کننده برتر برنامه تلویزیونی پاتوق کتاب با موضوع کتاب و کتابخوانی انتخاب شد.

 

در این مراسم از اسدالله معطوفی، نجفی هزارجریبی و احمدرضا اسعدی به عنوان نویسندگان برتر کتاب استانی، اسماعیل جاجرمی عضو برتر انجمن استان، غلامرضا حاتمی از علی آبادکتول به عنوان عضو فعال شورای شهر در حوزه کتابخانه ها، نصرت الله صادقلو به عنوات کارشناس تخصصی نقدهای ادبی، هانیه کریمی، حسین فندرسکی، فاطمه غفاری و حدیثا حسینی نیز به عنوان کتابخوانان برت ر نمونه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در این برنامه همچنین از مدیرعامل موسسه فرهنگی میرداماد، خدمتگزار نمونه نهادی و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان به نیابت از کلیه کتابداران با اهدای لوح سپاس و تندیس این همایش قدردانی شد.

 

کد خبر 500528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha