اهل بیت (علیهم السلام) و ولایت فقیه بهترین راه ها برای رهایی از فتنه هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمنان در راستای  احیای فتنه گفت: اهل بیت (علیهم السلام) و ولایت فقیه بهترین راه ها برای رهایی از فتنه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد، امروز ( ۱۸ دی) در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت 9 دی گفت: مردم جمهوری اسلامی در روز 9 دی با حضور پرشور خود در مقابل دشمنان ایستادند و مشتی محکم بر دهان استکبار و آمریکا زدند.

وی افزود: مردم در این روز ولایت فقیه را نگه داشتند و آن را به جهانیان معرفی کردند.


امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما دمشنان به دنبال ایجاد فتنه های بزرگ هستند و در این راستا نیز با توجه به در پیش بودن انتخابات مردم ما باید با سوار شدن بر کشتی نوح موج فتنه را بشکنند و در مقابل آنها ایستادگی کنند.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: برای رهایی از فتنه باید به اهل بیت (علیهم السلام) و نمایندگان آنها بر روی زمین پناه ببریم و بدانیم که امام (ره) با ایحاد انقلاب اسلامی راه را به ما نشان داد و به برکت ولایت فقیه نیز توانسته ایم تاکنون فتنه ها دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی رابطه خود را با ایران قطع می کنند و آمریکا نیز از این فرصت استفاده کرده و ایران را ناامن می نامد اما باید بدانند که ایران تنها برای از بین بردن داعش و دفع آن در راستای نگهداری مرزهای خود به کشورهای دیگر کمک می کند و بر خلاف آن برخی از کشورها کمک به داعش می کنند و منطقه را ناامن کرده اند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی همچون عربستان و آمریکا در راستای به وجود آمدن داعش تلاش کردند و به همین واسطه نیز به آنها کمک می کنند تا منطقه را ناامن کنند.

 

کد خبر 513768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha