روابط عمومی ها روح شهادت را زنده نگه دارند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به نقش ارزشمند مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی ها باید روح ایثار گری و شهادت را در کالبد جامعه زنده نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدمهدی فرهنگدوست، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد عصر روز گذشته (23تیر) در چهارمین نشست آموزش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های یزد در ادوگاه فدک علی آباد، گفت: ویژگی های خاص و ارزشمند مدیران دستگاه های اجرایی باید توسط روابط عمومی ها اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و مسائل اخلاقی، باید در اولویت اطلاع رسانی روابط عمومی قرار گیرد؛ بر زنده نگه داشتن روح ایثار گری و شهادت در کالبد جامعه توسط این قشر تاکید کرد.
 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان نقش ارزشمند روابط عمومی در برجسته نمودن ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان، خواستار همکاری بیشتر مدیران با این بخش تاثیرگذار شد.
 

سیدعبدالمجیدقائم محمدی، مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، احترام به جانبازان و ایثارگران را امری ضروری دانست و افزود: سپاه مدافع انقلاب، حامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، نمونه ایستادگی در 8 سال دفاع مقدس و عامل بصیرت در طول انقلاب اسلامی بوده است.
 

وی گفت: جهت برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان به گونه ای فرهنگ سازی شود که حرمت امام عصر (عج) حفظ شود.
 

قائم محمدی ضمن اشاره به ایجاد شناسنامه برای خبرنگاران استان ،خاطر نشان ساخت: روابط عمومی استانداری پذیرای تمامی پیشنهادات و انتقادات خواهد بود.
 

وی افزود: تاکنون 10 نشست مطبوعاتی مدیران استان با خبرنگاران صورت گرفته، که با توجه به وظیفه دبیر شورای اطلاع رسانی استان آمادگی برگزاری نشست های بعدی را داریم.
 

قائم محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه یکی از اولویت ها در بخش روابط عمومی موضوع خبر است، آموزش روابط عمومی ها را امری ضروری دانست.
 

رییس روابط عمومی استانداری با تشکر از همکاران به خاطر ارسال منظم خبر خود به پورتال استان، گفت: در سال گذشته بیش از 4هزار خبر و امسال نیز بیش از 2هزار خبر از حدود 80 روابط عمومی دریافت شده است.

گفتنی است، افراد شرکت کننده در این برنامه در کلاس آموزش خبرنویسی که توسط یکی از اساتید دانشگاه برگزار شد شرکت کردند.

پایان پیام/

کد خبر 52205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha