برگزاری دوره تربیت مدرس ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در اراک

مدیر موسسه قرآنی نرجس اراک از برگزاری دوره تربیت مدرس ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این شهر خبر داد.

صدیقه زمانی مدیر موسسه قرآنی نرجس اراک به خبرنگار شبستان گفت: دوره تربیت مدرس ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب 150 ساعت برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، افزود: این دوره 60 ساعت و در قالب 30 جلسه دو ساعته حضوری و 90 ساعت به صورت غیر حضوری برگزار می شود.


مدیر موسسه قرآنی نرجس اراک با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری این دوره به مراکز قرآنی شهر اراک اعلام شده است، گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره پس از شرکت در آزمون ورودی و کسب 80امتیاز در این دوره حضور می یابند.


زمانی با بیان اینکه شرکت کنندگانی که گواهینامه تربیت مربی مفاهیم را دارند بدون آزمون به این دوره راه می یابند، اضافه کرد: آزمون ورودی در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مدرس ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با حضور 6 مربی برگزار می شود، اظهار کرد: از این تعداد 5 مربی از موسسه قرآنی نرجس و یک مربی از قم در برگزاری این دوره حضور دارند.


زمانی ادامه داد: در این دوره شرکت کنندگان آموزش های لازم را در رشته های تجوید، صرف و نحو، مفاهیم، روانشناسی، روش تدریس و اخلاق کسب می کنند.


وی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان این دوره از فارغ التحصیلان حوزوی هستند، تصریح کرد: در این دوره 30 نفر از علاقه مندانی که در آزمون ورودی امتیاز لازم را کسب کرده اند، شرکت می کنند.


مدیر موسسه قرآنی نرجس اراک در پایان از برگزاری طرح تدبر در قرآن در این موسسه قرآنی خبر داد و تصریح کرد: مقدمات این دو طرح در حال اجراست و بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 52230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha