هیولایی از دروغ برای نابودی اسد

غرب برای نابودی بشار اسد، رییس جمهوری سوریه هیولایی از دروغ را در رسانه های تحت اختیار خود برای مخاطبان به تصویر کشیده و تمام تلاش خود را برای قبولاندن اخبار ساختگی به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیا ناظران رویدادهای اخیر در سوریه از خود پرسیده اند چرا بعد از تعطیلی اکثر سفارت های خارجی در این کشور سفارت آمریکا در شهر حما همچنان مشغول به کار است؟ و یا اینکه چرا شلوغی های سوریه در شهر حما متمرکز شد و این شهر به مقری برای اعتراض مخالفان تبدیل گردید؟
حوادث سوریه و انعکاس آن در رسانه ها بار دیگر هویت غربی برخی از این رسانه ها را که وظیفه پوشش اخبار خاورمیانه را به دوش دارند آشکار کرد.
الجزیره و العربیه در پوشش اخبار سوریه بیشتر از هر بار رنگ غربی را به خود گرفتند و در محکوم کردن بشار اسد از هیچ توهین و تهمتی مضایغه نکردند.
در حالیکه حامیان اسد شعار «ما با رییس جمهور هستیم را سر می دهند» رسانه های غربی و حامیان آن شعار ها را به «اسد کشور را ترک کن» تغییر می دادند و با تلقین آن به مخاطبان تفسیرهای دروغین را علیه اسد به راه می انداختند.
در واقع ناآرامی های سوریه بهانه ای شد تا جنگ رسانه ای دیگری از سوی غرب علیه خاورمیانه شکل بگیرد چه بسا میدان دادن به انتشار اخبار دروغ کنترل این جنگ را هر لحظه دشوارتر کند.
غرب دولت سوریه را به جرم دوستی با ایران و به عنوان دشمنی بزرگ برای منافع غرب در خاورمیانه به این نوع مقابله محکوم کرده است.
این درحالی است که گویی رسانه های اسراییلی در این بازی از رسانه های غربی جای مانده اند،آنها با چاپ عناوین نرم و با گزینش شیوه ای سیاستمدارانه تر ناآرامی ها ی سوریه را تقریبا به همان اندازه که حقیقت دارد پوشش دادند اما از سویی رژیم صهیونیستی در فکر چینشی نظامی در مرزهای سوریه است.
رسانه های غربی در تلاش هستند از سوی دیگر با به میان کشیدن پای حزب الله وانمود کنند که نظامیان حزب الله در حال کشتن مخالفان دولت اسد هستند در حالیکه سید حسن نصرالل، دبیر کل حزب الله به صراحت اعلام کرد که این جنبش هرگز در مسائل سوریه دخالتی نکرده است.
به گزارش ایراک وار، در حالیکه نیروی نظامی سوریه بسیار قوی است ارتش امریکا با نادیده گرفتن این مسئله قوای خود را که هنوز در خاک عراق حضور دارند به سمت مرزهای سوریه کشانده تا با بالا گرفتن تنش مرز مشترک ترکیه،سوریه و عراق منطقه را دچار تنش کند. و شاید دلیل اصرار بر طولانی شدن تاریخ ماندن نیروهای آمریکایی در عراق همین باشد.
راه دیگری که غرب برای پر و بال دادن به نا آرامی های سوریه گزیده است اختلاف های مذهبی و نژادی است که به دنبال آن گروهی از سنیان این کشور را علیه اسد شورانده است.

 

کد خبر 52701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha