شهرک های زیر زمینی نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با دشمنان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ظرفیت های نیروی دریایی سپاه در مقابل با استکبار جهانی گفت: شهرک های زیر زمینی نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز (5 فروردین) در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا و صحرای طبس و افتتاحیه کنگره شهید منتظر قائم در سالن تربیت معلم یزد گفت: نیروی دریایی سپاه هم شهرهای شناور دریایی زیر زمینی دارد.

 

وی افزود: نیروی دریایی سپاه علاوه بر موشک ها، شناورهای سپاه نیز در زیر زمین است و با خروج ناگهانی و اصل غافلگیری امروز در اختیار سپاه است و در هر وضعیتی و هر زمانی با خروج اضطراری اصل غافلگیری را انجام داده و حالت بازدارندگی دارد.

 

فتوحی با اشاره به ظرفیت های نیروی دریایی سپاه در مقابل با استکبار جهانی گفت: شهرک های زیر زمینی نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با دشمنان است.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: شهید منتظرقائم پیش از انقلاب با امام عهد بسته بود و با روحیه ای همچون شهدای کربلا برای دین و اسلام سینه سپر کرد و با معرفت و شناخت با قرآن ولایت فقیه را شناخت و تحت امر ایشان قرار گرفت.

 

فتوحی تصریح کرد: شهید منتظر قائم دارای چشمی همیشه بیدار بود و با علم و فضل، تقوا و سخاوت سعی در پیاده کردن احکام اسلام داشتند و اهل ساده زیستی بود.

 

وی افزود: شکست آمریکا در صحرای طبس به ما آموخت تا مادامی که مسئولان نظام اسلامی و مردم در مسیر آموزه های حیات بخش الهی گام بردارند امدادهای غیبی به کمک ما می آیند و این درسی بود که خداوند به ما داد.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز ملت عزیز ایران با اطاعت از ولی امر مسلمین  به آمریکای جنایتکار و خونخوار پیام می دهد که ما به یاری خداوند و اطاعت از مقام معظم رهبری نخواهیم گذاشت سوریه و عراق تجزیه شود.

 

فتوحی ادامه داد: آمریکای جنایتکار بداند که نخواهیم گذاشت که چهره نورانی اسلام را مخدوش کنید و راه نفوذ را در ایران اسلامی و دنیا خواهیم بست و از مقاومت حمایت خواهیم کرد.

 

وی گفت: شیطان بزرگ بداند که ما قدس عزیز را آزاد خواهیم کرد.

کد خبر 538584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha