تببین دشمن شناسی در قرآن در قالب تابلومقالات مفهومی

مدیر بخش دشمن شناخت نمایشگاه قرآن دیویزیون، دین زافت، پوشش سبز، صهیونیزم مسیحی و شمن شناسی در قرآن را 5 محور کاری این بخش برشمرد و از تبیین مسائل مدنظر در قالب 80 تابلومقاله خبرداد.

سیدمحمدحسین زاهدی، مدیر بخش دشمن شناخت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اعلام برنامه های این بخش جدیدالتاسیس به خبرنگار شبستان گفت: این بخش با 5 زیرمجموعه مجزا و متناسب با موضوعات مرتبط با دشمن شناسی در جهان اسلام، در نمایشگاه قرآن سال جاری حضور فعال دارد.

وی اظهار کرد: "دیویزیون" شامل پوسترهای مفهومی گرافیکی علیه ساختارهای صهیونیستی یهودی دنیا، "دین زافت" به معنای شکاف در دین با موضع وهابیت شامل پوستر و تابلو، "پوشش سبز" با محور فتنه سال 88، بررسی تاریخ انقلاب و فعالیت منافقان، "صهیونیزم مسیحی" با پرداخت به ماجرای قرآن سوزی در غرب و "دشمن شناسی در قرآن" که با جریان هنری نگاه تورات به پیامبران و تقابل این نگاه با رویکرد اسلام را نمایش می دهد، 5 محور اصلی این بخش است.

زاهدی با بیان این مطلب که تمامی این مطالب در قالب نزدیک به 80 تابلو مقاله برای بازدیدکنندگان از بخش دشمن شناخت به نمایش گذاشته می شود، تصریح کرد: این تابلومقالات ترکیبی هستند از مقالات کوتاه همراه با تصاویر و ساختار متناسب که در کوتاه زمان قابلیت مطالعه را دارند.

مدیر بخش دشمن شناخت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اعلام برپایی کرسی های آزاداندیشی در این بخش ابراز کرد: تعداد مشخصی برای این کرسی ها در نظر گرفته نشده است، بلکه به میزان درخواست و سوالات بازدیدکنندگان در قالب گفت و گوهای جمعی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همسو با استقبالی که بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن در سال های گذشته از بخش های مشابه بخش دشمن شناخت همچون صهیونیزم شناسی داشته اند، انتظار می رود که این بخش در سال جاری بیشترین مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 6 مرداد تا 4 شهریور پذیرای بازدیدکنندگان از آخرین دستاورهای نظام در این عرصه مقدس است.

پایان پیام/
 

کد خبر 54453

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha