بخش‌ هنرهای مفهومی نوزدهمین نمایشگاه قرآن با محوریت ولایت‌فقیه

مدیر بخش‌ هنرهای مفهومی نمایشگاه قرآن، ولایت‌فقیه را مهمترین محور این بخش دانست و گفت: موضوعاتی نظیر تجمل‌گرایی، وحدت و تقابل اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی موضوعات فرعی این بخش است.

محمدجواد امانی، مدیر بخش هنرهای مفهومی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به خبرنگار شبستان گفت: این بخش به همت کانون فرهنگ و هنر ناوک شکل گرفته است. سال گذشته مساحتی حدود 350 متر مربع در داخل شبستان به این بخش اختصاص داده شده بود ولی امسال 2500 متر مربع در داخل خیابان هفتم، روبروی شبستان به این بخش اختصاص داده شده است.

امانی با اشاره به سانس‌بندی بخش هنرهای مفهومی گفت: مخاطبان به دسته‌های 50 تا 60 نفره تقسیم می‌شوند و در سانس‌های 30 تا 40 دقیقه‌ای از این بخش که ترکیبی از نور، صدا، دکور، تصویر و ... است، دیدن می‌کنند. همچنین راه سنی مخاطبان 20 سال به بالا در نظر گرفته شده است.

مدیر بخش هنرهای مفهومی با بیان اینکه مفهوم محوری این بخش را ولایت‌فقیه تشکیل می‌دهد، گفت: البته در سانس 40 دقیقه‌ای این بخش مفاهیم بسیار گسترده‌ای مطرح می‌شود که همه حول این محور اصلی قرار دارند، مفاهیمی مانند تجمل‌گرایی، اشرافی‌گری، وحدت، تقابل اسلام ناب محمدی و اسلام‌گرایی و ...

وی تصریح کرد: پایان کار هم به صورت پایان باز است که مخاطب با توجه به مفاهیمی که به او ارایه شده، قدرت نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری دارد.

امانی ابراز امیدواری کرد: امسال با توجه به تبلیغات گسترده، استقبال از این بخش بسیار بیشتر باشد و گفت: البته چون ظرفیت‌ ما محدود است و تنها دسته‌های 50 تا 60 نفره می‌توانند از این بخش دیدن کنند، مطمئنا مانند سال گذشته تعداد متقاضیان بازدیدکننده از ظرفیت ما بیشتر باشند.

مدیر بخش هنرهای مفهومی نمایشگاه قرآن با اشاره به مسئله کمبود امکانات در نمایشگاه امسال گفت: قرار بود مکان نمایشگاه 22 روز اجرای در اختیار ما قرار گیرد اما با 14 روز تأخیر این اتفاق افتاد و همچنین در برق‌رسانی کمبودهایی وجود داشت که تمام اینها به مدیریت مصلی مربوط می‌شود نه مدیریت نمایشگاه.

شایان ذکر است بخش هنرهای مفهومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امشب با حضور حجت الاسلام حمید محمدی، مدیر نمایشگاه قرآن فعالیت خود را آغاز کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 54906

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha