۴۰۵۴ سبد حمایتی طرح همای رحمت بین محرومین گلستان توزیع شد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان، ۴ هزار و ۵۴ سبد حمایتی بین محرومین استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسین احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در جمع خبرنگاران گفت: طرح همای رحمت با تأسی از سیره والای حضرت علی (علیه السلام) و با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیرین برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار همزمان با  ایام ماه مبارک رمضان در استان اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در طرح همای رحمت ۱۰شعبه، ۴۰ خانه داوطلب، ۳۳۸ داوطلب، ۱۸۸ خیر و ۴۵ تن از پرسنل مشارکت داشتند، افزود: در این طرح 4 هزار و ۵۴ سبد مواد غذایی بین ۳۶۲ معلول، ۲۹۵ خانواده زندانیان، ۹۶۲ سالمند، یک هزار و ۳۶ بی سرپرست و یک هزار و ۳۹۹ نیازمند توزیع شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این طرح، سبدهای غذایی در قالب اقلام مورد نیاز از جمله برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی، رب و پنیر به ارزش یک میلیون ریال در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ چادر سلامت در ایام ماه مبارک رمضان برپا شد، اظهارداشت: در این چادرها ۴۹ پزشک و پیراپزشک، ۲۰۸ داوطلب و ۳۹ پرسنل مستقر بودند که به ارائه خدمات پرداختند.

 

احمدی ادامه داد: یک هزار و ۸۱۷ نفر از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند و حدود ۶ هزار و ۴۱۲ بسته فرهنگی توزیع شد؛ همچنین ۲۳۲ عضو جدید به مجموعه هلال احمر اضافه شدند.

 

وی همچنین از برپایی ۲۹۷ سفره مهربانی توسط خیرین وخانه داوطلبی در راستای اطعام نیازمندان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۷۷ هزار و ۶۱۰نفر از نیازمندان و خانواده های بی سرپرست در قالب سفره های مهربانی اطعام شدند.

 

 

کد خبر 558488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha