کاهش ۴۰ درصدی سرقت ها در استان یزد

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به کاهش تخلفات در سطح استان یزد گفت: استان یزد در دو سال اخیر بیش از ۴۰ درصد در بخش تصادفات کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ایرج کاکاوند، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد امروز (29 تیر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه های اصلی در ایجاد امنیت در سطح کشور است و در این راستا هم رابطه ای مستقیم و غیر مستقیم در ارتقای امنیت و احساس امنیت دارد.

 

وی افزود: روندی که در بحث کاهش جرائم در استنان وجود دارد روند کنترلی و کاهش مشکلات استان است به نحوی که شاهد ارتقای امنیت در استان هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: ما برای انجام وظیفه نیازمند مشارکت مردم و همراهی مسئولین هستیم تا بتوانیم امنیتی در شان مردم استان بوجود بیاوریم.

 

کاکاوند بیان کرد: ما تلاش داریم تا تمامی ماموریت ها را بر اساس نیازهای مردم و آنچه که مطالبات مردمی است، دنبال کنیم و زمانی این کار تحقق پیدا می کند که تمامی دستگاهها با ما همراه شوند و در این صورت شاهد ارتقای وضعیت موجود خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: ما در سال 93 در بخش سرقت ها 8 درصد کاهش، در سال 94 میزان 17 درصد کاهش و در سه ماهه سال 95 نیز 13 درصد کاهش داشتیم که میزان 40 درصد کاهش سرقت ها را در استان داشتیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: در سال های گذشته در بخش تصادفات در برخی از ماه ها حدود 15 نفر فوتی داشتیم که با بررسی ها و جلسات کارشناسی این میزان را بسیار چشمگیر کاهش دادیم.

 

کاکاوند بیان کرد: در کل تصادفات در حوزه درون و بیرون شهر شاهد کاهش محسوسی بودیم که در کل میزان 20 درصد، متوفیان میزان 21 درصد، مصدومیتی میزان 22درصد کاهش داشتیم.

 

وی ادامه داد: زمانی امنیت در جامعه ارتقا پیدا می کند که انضباط خوبی در شهر داشته باشیم که امسال نیز شاهد روند قابل قبولی در نظم استان و ارتقای امنیت داشتیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: ما روز به روز شاهد گسترش تخلفات در فضای مجازی هستیم اما خوشبختانه پلیس فتای استان یزد در سال 94 با عملکرد مناسب خود توانست کشفیات خوبی را در این زمینه داشته باشد و رتبه برتر کشوری را نیز به خود اختصاص دهد.

 

کاکاوند بیان کرد: در مورد تهدیدات داعش نیز ما مورد خاصی نداشتیم و هرچند داعش تهدیدی برای کشور است اما دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما اشراف کاملی بر اقدامات آنها دارند و اجازه فعالیت به آنها نخواهند داد.

کد خبر 559623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha