نمایش فعالیت های ده هزار و 700 مدرسه قرآنی در بخش آموزش نمایشگاه قرآن

قائم مقام بخش آموزش نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به اینکه بیش از ده هزار 700 مدرسه قرآنی در کشور تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند، از عرضه فعالیت های این مراکز در بخش آموزش نمایشگاه خبر داد.

محمدرضا مصیب زاده، قائم مقام بخش آموزش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اعلام برنامه های بخش آموزش در این نمایشگاه به خبرنگار شبستان گفت: این بخش با توجه به منشور توسعه قرآن کریم که آموزش عمومی قرآن را برعهده آموزش و پرورش سپرده است، نمونه ای از فعالیت های قرآنی آموزش و پرروش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.


وی افزود: امسال بخش آموزش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فعالیت ده هزار و 700 مدرسه قرآنی را که با مساعدت آموزش و پرورش راه اندازی شده است، بطور نمادین در نمایشگاه به نمایش گذاشته است.


مصیب زاده، ارائه مشاوره قرآنی با حضور روحانیون، برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه را از جمله دیگر برنامه های جنبی بخش آموزش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نام برد.

 

وی توجه به غرفه دانش آموزان سازمان استثنایی را از دیگر فعالیت های بخش آموزش نام برد و خاطر نشان کرد: دانش آموزان سازمان استثنایی کشور به همراه دانش آموزان روشن دل و ناشنوا در این بخش، فعالیت های قرآنی خود را به نمایش گذاشته اند که با استقبال گسترده عموم روبرو شده است.


وی برپایی نشست های تخصصی، برپایی کارگاه های آموزش قرآن با حضور استادان و بخش «قرآن بخوانید، جایزه بگیرد» را از جمله برنامه هایی بخش آموزش در طول برپایی نمایشگاه قران خواند.


پایان پیام/
 

کد خبر 56720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha