بارگذاری ۹۰ آیه در اثبات ولایت امام علی (علیه السلام) در« مبشر غدیر »

خبرگزاری شبستان: در راستای اجرای طرح « قدر تا غدیر»، تعداد ۹۰ آيه در اثبات ولايت امام علی (علیه السلام) در «مبشر غدير» یزد بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی ستاد«مبشر غدير»شهرداری يزد، محمدرضا دشتی، دبير ستاد «مبشرغدير»شهرداری يزد از اجرای طرح «قدر تا غدير» خبر داد و گفت: در قالب اين طرح 90 آيه در اثبات ولايت امام علی (علیه السلام) در سايت «مبشر غدير » بارگزاری شد.

 

وی افزود: اين طرح از 18 ماه مبارک رمضان (شب قدر) تا 18 ذي ‌الحجه (عيد غدير) اجرا می ‌شود.

 

وی عنوان كرد: در قالب اين طرح كه به مدت 90 روز اجرا می ‌شود، هر روز يک آيه در اثبات ولايت امام علی (علیه السلام) كه مورد تاييد شيعه و سنی است، در سايت «مبشر غدير» بارگذاری می ‌شود.

 

دشتی با بيان اينكه همه 90 آيه در قالب كارت پستال يا فلش كارت طراحی شده است، افزود: از 11 شهريور ماه جاری، مسابقه اين طرح نيز با عنوان «آيات الولايه» در سايت«مبشر»غدير فعال می شود و علاقمندان مي توانند پس از مطالعه محتوای كارت‌ها و حفظ اين آيات می ‌توانند در اين مسابقه شركت كنند.

 

دبير ستاد «مبشرغدير»بیان کرد: كارت ‌های حاوی آيات و سئوالات مسابقه از طريق سايت mobasherghadir.ir يا كانال تلگرامی @mobasherghadir قابل دسترسی است.

 

وی ادامه داد: برگزيدگان اين مسابقه كه اسامی آنها در سايت و كانال‌های ياد شده اعلام ميی شود، جوايز ارزنده دريافت می کنند.

کد خبر 570202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha