مستند کتاب الهی درباره اثبات حقانیت قرآن کریم

دی‌وی‌دی مستند کتاب الهی به بیان دلایل حقانیت قرآن کریم و مسایلی نظیر اختلاف‌افکنی میان مسیحیت، یهود و مسلمانان می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مؤسسه موعود عصر با 5 عنوان کتاب و سه عنوان دی‌وی‌دی جدید در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حاضر شده است.

بنا بر این گزارش، دی‌وی‌دی مستند کتاب الهی به اثبات حقانیت قرآن کریم می‌پردازد، دی‌وی‌دی جاهلیت مدرن در رویارویی امام زمان(عج) سخنرانی اسماعیل شفیعی سروستانی در این موضوع است و دی‌وی‌دی سیمای امام علی (ع) در آثار غیرمسلمانان، سخنرانی حجت‌الاسلام سیدهادی صالحی در مورد نظرات علمای مسیحی درباره امام علی (ع) را دربردارد.

این دی‌وی‌دی‌ها در حقیقت مکمل کتاب‌های مؤسسه موعود با همین نام‌ها هستند و به قیمت 20 هزار ریال در غرفه مؤسسه موعود عصر در بخش نشر مکتوب نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

همچنین کتاب موعود اهل سنت اثر جدید دیگر مؤسسه موعود عصر است که به قلم علی دژاکام به زیور طبع آراسته شده و به قیمت 50 هزار ریال و در 342 صفحه عرضه می‌شود.

غرب و آخرالزمان اثر اسماعیل شفیعی سروستانی کتابی است که در 216 صفحه به بررسی بحران غرب و گفتمان دین در غرب می‌پردازد و به قیمت 25 هزار ریال در غرفه مؤسسه موعود عصر ارایه می‌شود.

شفیعی سروستانی در کتاب پرسش از موعود مهم‌ترین پرسش‌های جوانان درباره امام مهدی (ع) نظیر فلسفه غیبت صغری، جریره خضرا، یاوران حضرت در دوران غیبت، تعیین وقت ظهور، تشخیص و تطبیق نشانه‌های ظهور و …. را در 152 صفحه پاسخ گفته و این کتاب به قیمت 20هزار ریال در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین چهل حدیث در توضیح چهل آیه درباره امام مهدی (عج) در کتاب موعود قرآن که به قیمت 800 تومان و در 84 صفحه در بهار 1390 به چاپ رسیده، جمع‌آوری شده است.

اما لوح‌های فشرده معجزات قرآن کریم، خدا را بشناسیم، هلاکت اقوام (2 حلقه)، شناخت خداوند به وسیله عقل و آخرالزمان، امسال به مجموعه لوح‌های فشرده مستندات علمی برای حقایق قرآنی (ویژه نوجوانان و جوانان) اضافه شده و به همراه کتاب‌های مربوطه عرضه می‌شوند.

کتاب معجزات قرآن کریم نیز که به قلم هارون یحیی نگاشته شده و فاطمه شفیعی سروستانی ترجمه آن را به عهده داشته است، به قیمت 30 هزار ریال و در 112 صفحه برای نوجوانان منتشر شده است.

شایان ذکر است، مؤسسه موعود عصر با 78 عنوان کتاب در موضوعات امام زمان (عج)، آخرالزمان و دشمن شناخت در بخش مکتوب نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.

پایان پیام/
 

کد خبر 57608

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha