ایثارگران و رزمندگان هلال احمر خراسان جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: همزمان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۰ خانواده شهید،۴ جانباز و ۳۰ رزمنده جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و همچنین به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۲۷ نفر بازنشسته این نهاد در بیرجند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جواد خامسان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز (6 مهر) در این مراسم اظهار کرد: حرکت و جهاد و مقاومت ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ماندگار شد.

 

وی افزود: حرکت هایی که ماندگار می شوند دو شاخصه دارند که به منبع حیات وصل و در جهت تکامل انسان و جامعه باشد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه همه حرف و سخن ها در دوران ابتدای انقلاب و دفاع مقدس با تبعیت از بیانات امام راحل تمام می شد، گفت: انضباط بر محوریت امام خمینی (ره) از اصول بسیجیان در دوران دفاع مقدس بود.

 

خامسان به احترام متقابل و انضباط اخلاقی بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: خلاقیت از شاخصه های بی نظیر رزمندگان در دوران هشت سال نگ تحمیلی بود.

 

وی ادامه داد: ایثار و گذشت در دوران دفاع مقدس در بین بسیجیان موج می زد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: اردات بسیجیان به مردم، تربیت دینی و اخلاق مداری، تعصب سازمانی، عشق به میهن، ساده زیستی و تنفر از دشمنان از دیگر ویژگی های بسیجیان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

وی از تعصب اعضای جمعیت هلال احمر به این سازمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در روش و منش ایثارگران و شهدا که عزت و کرامت ایران اسلامی و دین بود گام برداریم.

 

در این جلسه از 30 رزمنده، چهار جانباز و 10 خانواده شهید هلال احمر به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نیز از 27 نفر بازنشسته جمعیت هلال احمر استان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 576634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha