اجرای طرح نیابت برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران استان یزد

خبرگزاری شبستان: سرپرست جمعیت هلال احمر استان در دیدار با خانواده‌های شهدا خبر داد: طرح نیابت برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران استان یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر یزد، عباس احد پور، سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در راستای تکریم فرهنگ و ایثار و شهادت امروز (12 مهر) در دیدار با خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: طرح نیابت برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران استان یزد اجرا می شود.

 

وی در این بازدید از که خانواده های شهیدان محمدحسین سالاری، حسن سالاری و حسین خلیلی در روستای برکوئیه سبزدشت بافق برگزار شد، بیان کرد: یکی از طرح‌های جمعیت هلال احمر در راستای اجرای رسالت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای طرح نیابت است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌ شود.

 

احدپور گفت: برای اجرای این طرح، جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرده و به گفتگو می‌ پردازند.

 

لازم به ذکر است، روستای برکوئیه سبزدشت در 90 کیلومتری شهر بافق قرار دارد.

کد خبر 578097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha